Huijbergen is Het...Mooi !

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Woensdrecht en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee. Deze weblog is nog in ontwikkeling. Neem maar eens een kijkje op: wwwkornuiten.blogspot.com

maandag 13 september 2010

Fietsvakantie in Zwitserland...!

Op deze foto sta ik op de top van een berg boven Concise. 
Je ziet het haventje en het meer van Neuchatel. Hier zouden we op zaterdag nog gaan zwemmen.
Op de grens tussen Frankrijk en Zwitserland.
Op dag 1 deden we als eerste de afdaling van La Chaux des Fonds naar Belfort. Belfort ligt precies op de Franse grens. Erna natuurlijk weer de klim. Na deze tocht gingen we met de auto naar Concise. Daar bekeken we de omgeving rondom Mutrux en Concise.

Later meer over dit leuke weekend, en de foto's natuurlijk...!