Huijbergen is Het...Mooi !

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Woensdrecht en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee. Deze weblog is nog in ontwikkeling. Neem maar eens een kijkje op: wwwkornuiten.blogspot.com

woensdag 25 augustus 2010

Fietstocht Oosterschelde en Eendracht,


De Oosterschelde links. Zon in de rug, wind op kop.
Cargill rechts en op weg naar:
De Eendracht. Hier gezien vanaf de Thoolsebrug.
Meeting Point Bodem Droog. Nu heet het Schelde-Rijn Kanaal.

Oosterschelde, ik heb er wat mee:

Met Armando zwemmen in de Oosterschelde (Krabbenkreek, strandje St. Annaland) net na mijn vakantie in Indonesia.
(St. Annaland),  zomer 2009.
Vissen op de schar met mijn visklup op de Oosterschelde.
Januari 2009.
Skaatsen op de Rammegors, ex- Oosterschelde. 
Januari 2010, eindelijk kan ook IK skaatsen.
JIJ kan nu fietsen...!
Werken op de Oosterschelde 1981:
Mattenlegger de Cardium (ingescande foto). Ik heb 9 maanden op deze mattenlegger de Cardium gewerkt. Toen werkte ik er mee aan de aanleg van de Oosterscheldekering.
Mooie tijd met twaalf uurs diensten. Er staat nu iets moois!
De Oosterscheldekering
Nieuwjaarsduik in de oosterschelde. Januari 2009.
Fietstocht met Armando rond de Oosterschelde.
Oesterdam maart 2010.
Zonsondergang aan de Oosterschelde, zomer 2008.
Oosterschelde, ik ga er nog eens op varen,
maar niet op de Oosterschelde...Latersss meer!